Ontdek Omroep.nl

Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 03 september 2010 02:26.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. BNN
  2. BNN PROGRAMMA'S
  3. De Lama's
  4. Offtopic #179

Dit onderwerp heeft 501 reacties, en bestaat uit 21 pagina's. Je bent momenteel op pagina 18 van 21.
De laatste reactie is geplaatst op 20-09-2008 17:33. Dit onderwerp is gesloten!

Offtopic #179

1. Daphnetjuh
    Afbeelding van Daphnetjuh
    Lamarette

Oeh waar ga jij naar NoC dan?

2. ~lautje~
    Afbeelding van ~lautje~

In breda. Heb er echt wel zin in! Ben er nog nooit heen geweest. Zit wel op rij 1 geloof ik dus weet nog niet hoe leuk ik dat vindt :lol:

'Voor je verder gaat en dat je me vergeet, wil ik dat je weet: Ik heb genoten, genoten...'

3. Daphnetjuh
    Lamarette

Ah rij 1 kan heel kut zijn. Hoeft niet.. Maar NoC is wel tof!

4. in de Finnextelecom zaal of niet? Daar zat ik vorig jaar met NoC in breda! Was erg leuk, maar ik blijf comedytrain leuker vinden op de 1 of andere manier...

5. ~lautje~
    Afbeelding van ~lautje~

Ach ik heb wat met het Chassé en rij 1.. Maar je hoort mij niet klagen hoor ;)
    En ga gezellig mee joh! het is vast nog niet uitverkocht..

'Voor je verder gaat en dat je me vergeet, wil ik dat je weet: Ik heb genoten, genoten...'

6. haha, neeee... moet geld besparen :P Wanneer is het eigenlijk?

7. Daphnetjuh
    Lamarette

zou wel willen maar denk niet dat dat echt gaat lukken. Heb voor donderdag al plannen en weet nog niet hoe die gaan lopen.. En als ik dan kom zit ik met de trein enzo..

8. ~lautje~
    Afbeelding van ~lautje~

Het is komende donderdag Evelien, in het Chassé.
    Nou jullie moeten maar zien, zou wel erg gezellig zijn ;)

9. Daphnetjuh
    Lamarette

Ga je alleen dan?

10. Op Lowlands liet ie die Nicolai grap achterwege :lol:
    Ik heb bijna alle NoC comedians al gezien daar.

11. ~lautje~
    Afbeelding van ~lautje~

Nope ga samen met Chiara. Maar hoe meer gezellige mensen hoe meer vreugd.
    Hoop wel dat hij hem nu weer doet.. Altijd leuk zo'n 'oja' moment :P

12. weet je al wie er komen voor comedians?

13. sann...
    Afbeelding van sann...

hier is noc 9 oktober, of de 10e, geen idee, maar volgens mij is t voor nog geen kwart uitverkocht :O en dat vind ik toch apart. maar mss komt dat wel nu het op tv is ofzo

mensen die geen vlieg kwaad doen zijn gewoon te langzaam met slaan

14. ~lautje~
    Afbeelding van ~lautje~

Ik heb geen idee wie er allemaal komen.. Ook niet hoe ik het uit zou moeten zoeken. Dusja ik laat me maar verrassen denk ik zo

15. is ook leuk ;) Volgens mij is dat ook vrij lastig uit te zoeken.

16. ~lautje~
    Afbeelding van ~lautje~

haha ja en daar ben ik dan weer te lui voor :P

17. sann...
    Afbeelding van sann...

haha, volgens mij verschilt dat ook per theater, maar er zijn 11 caberatiers die erbij zitten. (tenminste als ik dat goed gelezen heb :P )

"Comedy Central is een langdurige samenwerking aangegaan met 'Night of Comedy', de snelst groeiende stand-up comedy theatershow van Nederland. De tv registratie van deze theatershow zal vanaf 25 augustus te zien zijn bij Comedy Central. Arie Koomen, bekend van 'de Lama's' en 'Arie en Sylvester', zorgt voor de presentatie van de show. Daarnaast presenteert Comedy Central de theatertour van 'Night of Comedy' die vanaf september door Nederland tourt. Naast het presenteren van de theatershow, wil Comedy Central stand-up talent ook een podium bieden via de tv zender. Comedy Central vindt stand-up één van de puurste vormen van comedy. Het is rap van tong en gebaseerd op improvisatie waardoor erg actueel. Het publiek speelt daarnaast een belangrijke rol bij het slagen van de avond. Uitzendtijden Night of Comedy op Comedy Central Aflevering 1: Martijn Oosterhuis & Jacob Spoelstra , Bram v/d Velde & Harry Glotzbach , Iwein Segers & Tom Sligting, Martijn Oosterhuis & Seppe Toremans,
    Arie Koomen presenteert iedere week het tv programma. Daarnaast gaat hij op theatertour met het gelijknamige gezelschap. Vanaf september 2008 tourt de theatershow van Night of Comedy langs 40 theaters door heel Nederland. Jonge talenten zoals Iwein Segers (publieksprijs Leids Cabaretfestival 2008) en Bram van der Velde, staan tijdens de tv opnames naast routiniers als Arie Koomen, Harry Glotzbach, Martijn Oosterhuis, Tom Sligting, Jacob Spoelstra en Seppe Toremans. ".

sann... wijzigde dit bericht op 15-09-2008 23:24 met 84%
    mensen die geen vlieg kwaad doen zijn gewoon te langzaam met slaan

18. Waarom zegt mijn media player ineens dat ik geen codecs heb en speelt ie geen dvd's meer af?

19. Daphnetjuh
    Lamarette

En je hebt ze er wel allemaal op staan?? ZO'n divx player geval ding??

20. Nee, maar die heb ik nooit gehad en toen deed ie het wel :lol:
    Maargoed, zal 't ff downloaden, kijken of ie het dan wel doet.

21. Daphnetjuh
    Lamarette

Mnn dat is wel raar..

22. Met Divx doet ie ook niks, ben nu 'n dvd decoder voor WMP aan het downloaden...

23. Kan deze dvd niet afspelen vanwege een probleem met de digitale kopieerbeveiliging tussen uw dvd-station, decoder en videokaart. Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren.

Screw you, tyfuscomputer :roll:

24. Chiara
    Afbeelding van Chiara

Haha, Coen & Sander met die vogelbescherming :lol:
    Vond ik ff grappig

Solo me faltas tu...

25. Ja dat was inderdaad komisch :lol:
    Ik wil bij deze mijn lidmaatschap opzeggen, ik ga de cliniclowns steunen