Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 03 september 2010 02:26.
Dit onderwerp heeft 532 reacties, en bestaat uit 22 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 22.
De laatste reactie is geplaatst op 01-09-2010 22:32.
Het Media-topic #3 GEEN REACTIES!
- Geplaatst op woensdag 16 april 2008 06:57Weer een nieuw topic!!
Zoals de titel al zegt: alleen nieuws dus! Reacties in het 'Reactie op de mediatopic!'Los_Vegas wijzigde dit bericht op 16-04-2008 11:45 met 68%
- Geplaatst op woensdag 16 april 2008 11:48brigitta
- Geplaatst op woensdag 16 april 2008 11:52brigittaEn nog meer nieuws

Tijl bij met het oog op morgen
Tijl zit vanavond bij "Met het oog op morgen" van radio 1. Er opent donderdag een tentoonstelling rondom Ian Flemming in Londen (For your eyes only). Ian Flemming was een Brits schrijver, beroemd geworden door de serie boeken rondom James Bond.
Daarover gaat Tijl als groot James Bond kenner aanschuiven.
Uitzending is van 23.00-24.00 en Tijl zal een minuut of 10 in de uitzending zijn.
geschreven op 2008-04-16
bron: www.tijlbeckand.nl
terug te luisteren op
http://www.nos.nl/nosjour...n/2008/4/16/index_av.html uiteraard onder het kopje "met het oog op morgen"
- Geplaatst op woensdag 16 april 2008 16:01Ruben is 6e bij de hunkverkiezing van de Cosmo Girl.

Er staat ook nog wat bij:
Leeftijd: 33 (op 8 mei)
Te zien: Bij De Lama's, als de allergrappiste (en de lekkerste) van het stel, en binnenkort in een nieuw seizoen van Je zal het maar hebben.
Ruben soundbite: 'Ik heb liever dat mensen me grappig vinden dan aantrekkelijk. Maar het liefst natuurlijk allebei!
Weetje: Hij maakt bij elke aflevering van De Lama's minstens één grap over de Belgische afkomst van presentator Patrick Lodiers. Maar zelf is Ruben ook in België geboren.
Cosmogirls say: 'Dat supersexy en schattige lachje van hem is onweerstaanbaar' - Marry (20)
Omdat jij zoveel vreugde brengt. <3 - Geplaatst op woensdag 16 april 2008 17:45Iss
Lamarette No.1.Aanstaande vrijdag avond zullen Tijl en Ruben hun draai kunsten laten zien op Girl's Love DJ's.
Ze staan in de Main Room van de Bozzini in Kerkrade.
Niet minder dan Don Diablo, Erick E, The Opposites en vele andere staan ook in deze zaal te draaien.
Het feest duurt van 23:00 tot 05:00
Kaarten kosten:
Presale via www.enterdexter.com : 17,50 euro (ex Commission)
Aan de deur: 20 euro
Voor de line up en meerinformatie op: www.enterdexter.com
Aldus tijlbeckand.nl
Als je er niet aan doodgaat, maakt het je sterker! - Geplaatst op woensdag 16 april 2008 21:27Jeroen van Koningsbrugge speelt in 'De president'
Jeroen van Koningsbrugge speelt een rol in de boekverfilming 'De president'. Dat heeft regisseur Erik de Bruyn woensdag bevestigd. De filmmaker wil nog niets zeggen over de rol van de komiek. Wel stelde hij dat het niet gaat om de hoofdrol in het verhaal over een illegale aspergesteker die het tot president schopt.
'De president' is een roman van de in Marokko geboren schrijver Khalid Boudou, wiens werk 'Het schnitzelparadijs' in 2005 al verfilmd werd. Onlangs werd ook duidelijk dat van zijn boek 'Pizzamaffia' een film wordt gemaakt.
De Bruyn maakte eerder de films 'Wilde mossels' en 'Nadine'.
http://www.depers.nl/ente...rugge-speelt-in-film.htmlMannen zijn net als parkeerplaatsen: de besten zijn bezet en de rest is voor invaliden. - Geplaatst op donderdag 17 april 2008 15:03*__Sandra
Sann.Van Tijl´s site.
In 2004 ontsprood aan het brein van Tijl Beckand een project voor televisie en theater waarin low budget centraal stond. Origineel, geniaal, zoals alleen een idee van hem kan zijn. Later kwamen Ruben Nicolai en Ruben van der Meer op zijn pad die hij in zijn gedachtengangen meezoog. Bevangen door zijn idee volgden zij hem op een lange harde weg, vol, tja.. vol leuke dingen eigenlijk. En nu, na al die lange tijd gaat het volgend jaar gebeuren. Ben getuigen van een grote primeur: er komt een Budget jongerendag! Wat is dat? Met wie? Waarom? Wanneer? Allen dat laatste, daar komt snel een antwoord op, want vanaf woensdag 23 april staat om 15.00 uur de speellijst online van dit krankzinnige project. Check: www.nightofcomedy.nl
geschreven op 2008-04-17

- Geplaatst op vrijdag 18 april 2008 11:33brigittaInterview met RubenvdM bij het gesprek terug te zien op http://www.hetgesprek.nl/archief/915/
- Geplaatst op zaterdag 19 april 2008 10:47AMSTERDAM - Linda de Mol (43) heeft niet één, maar drie mannen in haar leven. Behalve door haar nieuwe liefde Jeroen Rietbergen werd ze de afgelopen weken geflankeerd door ’lama’ Jeroen van Koningsbrugge en Beau van Erven Dorens. Beau en Jeroen zijn haar teamcaptains in de RTL4-zaterdagavondshow Ik hou van Holland. Ze zijn zo leuk met elkaar dat er, na de laatste uitzending vanavond, komend najaar nog een serie komt. Linda: „Te gek hè. Dat heb je dan heet van de naald.”

- Geplaatst op zaterdag 19 april 2008 15:24In de spits van gisteren stond een stuk over draadstaal.
Iemand een scanner?

- Geplaatst op zaterdag 19 april 2008 21:21brigittaIN de zaterdag&tcetera van NRC handelsblad staat een hele charmante foto van Patrcik& Alexander Pechtold bij de nieuwste show.
Patrick slaat net een blik bier achterover, hoe kenmerkend
Het is een interview met Pechtold en de nieuwste show wordt nog even kort genoemd. - Geplaatst op zondag 20 april 2008 21:27Tweede seizoen voor Ik Hou van Holland
Ik Hou van Holland krijgt dit najaar een vervolg. Presentatrice Linda de Mol vertelt zaterdag in De Telegraaf dat er een tweede seizoen komt. "Te gek hè. Dat heb je dan heet van de naald", zegt ze over het nieuws.
In de zaterdagavondshow moeten twee teams vragen beantwoorden over onder meer Nederlandse films, muziek en actualiteiten. Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge zijn vaste panelleden in de quiz.
Het RTL 4-programma wordt sinds de start begin vorige maand wekelijks door gemiddeld 1,4 miljoen mensen bekeken.
[de Pers]Mannen zijn net als parkeerplaatsen: de besten zijn bezet en de rest is voor invaliden. - Geplaatst op maandag 21 april 2008 14:35www.tijlbeckand.nl
Omdat er al enkele data op de theaterwebsites waren verschenen, maken we vandaag al de speellijst van de nieuwe theatershow van Ruben Nicolai, Ruben van der Meer en Tijl Beckand bekend: De Budget Jongerendag. De Budget Jongerendag trekt van februari t/m mei 2009 langs de Nederlandse theater.
De Budget Jongerendag De Budget Jongerendag is een avond waarin de lowbudgetzender Budget TV centraal staat. Muzikale optredens, reportages, live verslag uit de regio en natuurlijk de onvermijdelijke publieksparticipatie. Ruben, Tijl en Ruben rekken uw budget tot het maximale en verzorgen een avond waarvan u zegt: Kan dat allemaal voor dat geld? Ja, dat kan. Vraag niet hoe, maar het kan en geniet.
http://www.nightofcomedy.nl/#10,20,, - Geplaatst op maandag 21 april 2008 17:12Er staat een interview met Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven in de VPRO-gids van deze week.. Zal kijken of ik het kan scannen!And though the body sleeps, the heart will never rest..
- Geplaatst op dinsdag 22 april 2008 15:51Ik weet niet goed of het hier hoort..
maar op Tijl 's site staan twee foto's van Tijl op Girls Love DJ's...
tijlbeckand.nlhttp://naddy.web-log.nl De Lama's: Geniet met volle teugen, want wat was komt nooit terug!.. - Geplaatst op dinsdag 22 april 2008 17:31Lama's spelen in zwarte komediethriller
Regisseur Erik de Bruyn begint binnenkort met de opnamen van zijn nieuwe film 'Odessa star', waarin alle vier de Lama's te zien moeten zijn. Jeroen van Koningsbrugge heeft al getekend voor het project, dat De Bruyn omschrijft als een 'black comedy thriller'. "Er zijn vijf grote rollen in de film", vertelt de filmmaker aan Novum Nieuws. "Je hebt maar vier Lama's, dus die vijfde wordt misschien gespeeld door Fedja van Huêt."
Van Koningsbrugge speelt in 'Odessa star' een vader met een midlifecrisis, een van de twee hoofdrollen in de film. Als hij een jeugdvriend tegenkomt die het heeft gemaakt in de onderwereld, verandert zijn leven ingrijpend. "Ook de andere hoofdrol zal worden gespeeld door een van de Lama's", verklapt De Bruyn. "Denk bijvoorbeeld aan Ruben van der Meer."
Samen met producent Dutch Mountain Movies is De Bruyn momenteel op zoek naar een televisieomroep om mee samen te werken. "Als filmmaker werk ik meestal met de NPS. Maar deze film zou beter bij BNN passen, zeker ook vanwege de Lama's", vertelt hij. "Maar inmiddels heeft ook Endemol interesse getoond."
Door samen te werken met een grote partner als Endemol, zou ook het ideaal dichter bij komen om voor de casting van de vrouw van de criminele jeugdvriend over de grenzen te zoeken. "Als je echt groot denkt, hoe zij is beschreven in het boek van Herman Koch, dan moet je daar eigenlijk Monica Bellucci voor hebben", legt hij uit. "Dat is groot gedacht, natuurlijk, maar Endemol zegt: is dat nou wel zo groot gedacht?"
De Bruyn, die eerder de films 'Wilde mossels' en 'Nadine' regisseerde, heeft zelf het script geschreven voor 'Odessa star', dat is gebaseerd op het gelijknamige boek van Herman Koch. De film moet volgend jaar in de bioscoop te zien zijn.
© [Copyright 2008, Novum]
bron: www.rtlboulevard.nl - Geplaatst op woensdag 23 april 2008 21:37D@VE
TijlRubenJeroenRubenPatrick
Sara Kroos is misschien geen lama meer maar ze is wel nu te zien in Tussen de Oren op NET 5, van half 10 tot half 11.13/09 Najib Amhali - 15/11 Lama's On Tour - 16/11 Lama's On Tour - 31/01 Javier Guzman - 25/04 Jochem Myjer - Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 14:25Chiara
Er staat een stukje over Ruben van der Meer in de Metro van vandaag, gaat over DMN
Heb hier wel ergens een scanner, dus als ik nog zin krijg om het in te scannen dan gooi ik hem hier nog wel neer...Solo me faltas tu... - Geplaatst op dinsdag 29 april 2008 15:20VeraaaaEerlijk is eerlijk. Wij hebben de in volgorde van verkoop van het laatste weekend het belang van de laatste show volledig over het hoofd gezien. Dat er na de zg laaste show, nog een laastste show in de verkoop is gegaan is ronduit slordig. Excuses daarvoor.
Uiteraard gaan wij deze problemen oplossen en wat fijn is het toch dat je met mij kunt communiceren hè? Maar voortaan: eerst even wachten tot ik een fout kan herstellen voordat er al een karrevracht kritiek is geuit. Dank voor het begrip tot die tijd.
geschreven op 2008-04-29
Bron: www.tijlbeckand.nlLonging for the greater good - Geplaatst op woensdag 30 april 2008 18:46Juud_

Het stukje uit de Metro van 25 april 2008,
(ik hoop dat het geluk is met het invoegen van het plaatje enzo) - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 14:36Texel en de Bolder op landelijke televisie
Medewerkster van de Bolder, Caroline Lusthof, is 27 maart een dag op stap geweest met Ruben Nicolai om opnames te maken voor het BNN programma “Je zal het maar hebben”. Caroline heeft de aandoening Gilles de la Tourette. Ze reageerde op een oproep die het programma had gezet op de de website van Tourette. De uitzending is op 18 mei, het tijdstip is nog niet bekend.
Tot haar grote verrassing werd ze hiervoor geselecteerd. Een belangrijke motivatie van Caroline om mee te werken aan het programma is dat zij het belangrijk vindt dat meer mensen weten wat de ziekte Gilles de la Tourette inhoudt. Er zijn veel verschillende varianten. “de meeste mensen kennen de aandoening van het vloeken en schelden. Maar slechts 8% van de mensen die Gilles de la Tourette heeft, heeft hier last van” aldus Caroline. “Ik word bij de Bolder weleens het varkentje genoemd, omdat ik soms knorgeluiden maak” schatert Caroline. Voor de uitzending zijn opnames gemaakt in de Bolder en in de duinen in De Cocksdorp.
voorjekijkendoorlopen - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 17:27TV opnames Comedy Central ANOC
De comedyshow A Night of Comedy zal vanaf september 2008 te zien zijn op Comedy Central. Op 23 en 24 juni 20:15 uur zijn de opnames in theater Diligentia in Den Haag. Op het podium staan Tom Sligting, Martijn Oosterhuis, Harry Glotzbach, Bram van der Velde, Jacob Spoelstra, Iwein Segers en Seppe Toremans. De presentatie is in handen van Arie Koomen (ex-Lama en de helft van Arie & Silvester).
Kaarten a 10 euro zijn te koop via de website van Theater Diligentia of bel 0900-4.104.104 (buiten de openingstijden kunt u een bericht achterlaten). Uiteraard kunt u ook langsgaan bij de kassa van het theater aan de Lange Voorhout 5.
NIGHT OF COMEDY
Night of Comedy is de snelst groeiende stand-up comedyshow van Nederland. Jonge talenten als Iwein Segers (publieksprijs Leids Cabaretfestival 2008), Patrick Laureij, Tim Fransen en Bram van der Velde staan naast routiniers als Arie Koomen (Arie & Silvester), Harry Glotzbach, Bob Maclaren (coach van de Lama's) en Martijn Oosterhuis. Vanaf september 2008 speelt de voorstelling in 40 theaters door heel Nederland en zal tevens te bewonderen zijn op Lowlands en het comedy festival Laughing Matters. - Geplaatst op zondag 11 mei 2008 17:08m@rtinIk ben het: Bertje!Sara Kroos staat met een klein interview in het Algemeen Dagblad (za. 10-5-08). In de bijlage Reiswereld vertelt ze over haar vakantie-ervaringen. Ik heb alleen geen scanner, maar het is ook de complete rechterkolom van de pagina. Ik heb het dus overgetypt.
Hemel en Hel: Sara Kroos
Fantastische vakanties...
Tijd gehad om te reizen?
- "Niet echt tijdens mijn nieuwe theaterprogramma Bries, al zijn we wel een weekend in Londen geweest. Om shows te zien en musea en restaurants te bezoeken."
En na je tour?
- "Eerst twee weken naar Corsica met de kinderen en dan een week Ibiza met mijn liefje. Lekker uitrusten."
Wat voor soort reiziger ben je?
- "Iemand die het liefst zo min mogelijk meeneemt: alleen handbagage. Verder ben ik geen typische cityhopper, maar ook geen bergbeklimmer. Ik doe geen extreme dingen ofzo. Meestal wordt het stad of strand - of een combinatie. Kamperen vind ik ook leuk: de Duitse wadden zijn een aanrader. Gefietst en gekampeerd heb ik daar. Al wil ik na een week afzien dan wel naar een viersterrenhotel."
Ga je nooit ver weg?
- "In de winter altijd naar West-Afrika. De schooltjes bezoeken die mijn ouders hebben helpen opzetten. Een soort Audrey Hepburn-tafereeltje is dat altijd, als enige blanke tussen honderd weeskindertjes."
Dramatische ervaringen...
Niets vervelends meegemaakt?
- "Hooguit dat je je zo'n rijke westerling voelt, heel dubbel is dat. Het enige dat me te binnen schiet, is die keer dat ik, zoals zovelen, mijn kleding had weggegeven. In de taxi richting vliegveld ontdekte ik dat mijn paspoort nog in de a-seksuele afritsbroek zat, die ik de hele vakantie had gedragen. Ik terug, maar mijn broek was al weg. Gelukkig heb ik 'm, met inhoud, in een winkeltje kunnen terugkopen!"Meppel, de stad waar RubenN als Wiske verkleed te water ging! - Geplaatst op maandag 12 mei 2008 13:56Misschien niet helemaal voor dit topic, maar ik zag Horace net in een reclame van Smiths.
Als zo'n nieuwspresentatortypje. Zag er wel komisch uit
koekje wijzigde dit bericht op 12-05-2008 13:57 met 18%
- Geplaatst op woensdag 14 mei 2008 18:06De rubriek 'De TV Draait Door’ en het improvisatieprogramma ‘De Lama’s’ brachten de beste humor op tv. Herman Finkers is de leukste cabaretier van Nederland en Peter van Straaten tekent de grappigste cartoons. Dat zijn de uitkomsten van het Nederlandse Humoronderzoek dat Intomart GfK onder 900 mensen hield in opdracht van tv-zender Comedy Central.
'Fokke en Sukke'
Ook de cartoon ‘Fokke en Sukke’ scoorde goed, vooral onder beter opgeleiden. Politici scoren niet best op humor: Jan Marijnissen (SP) is met een 6,1 de leukste, Geert Wilders is met een 3,6 de minst humoristische politicus.
Leukste Prijs van Nederland
Naar aanleiding van het onderzoek looft Comedy Central deze week de Leukste Prijs van Nederland uit aan de grootste humoristen.
Bron: ANP
Wisten we natuurlijk al lang
, maar toch nog ff leuk om te vermelden! 
Dit onderwerp heeft 532 reacties, en bestaat uit 22 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 22.
De laatste reactie is geplaatst op 01-09-2010 22:32.
gezegende lamarette